Wanneer dit formulier invullen

Ben je doof of slechthorend? Of is er iets anders waardoor je niet kunt bellen? Kijk eerst of je via onze zelfservice pagina je vraag beantwoord kunt krijgen. Deze is te vinden via zelfservice.

Lukt het niet je vraag beantwoord te krijgen, vul dan het formulier in. Beschrijf zoveel mogelijk details, zoals waar je bent in- of uitgecheckt. Of je OV-chipkaartnummer. Betreft het een vraag over een afschrijving, vermeld dan ook het referentienummer dat op je bankafschrift met NLOV begint en het bedrag. 

Goed om te weten: we doen natuurlijk ons best om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Alleen als het erg druk is duurt het soms helaas iets langer.

 

home-pionier2.jpg

Visuele beperking? Bel ons!

Voor mensen met een visuele beperking hebben wij een telefoonnummer beschikbaar. 

Bel ons via 0900-1433 (gebruikelijke belkosten). Kun je geen 0900-nummers bellen? Bel dan naar: +31 10 892 50 63.